hiperempatizand

Februarie 20, 2008 la 1:36 pm | Postat in Ti s-a intamplat vreodata? | Lasă un comentariu

.. ‘cause i’ll put myself into your eyes *

daca mi-as alimenta viata la ochii tai, n-as mai sti cum sa definesc realitatea imaginara. m-as tari pe la colturile strazilor din tine nestiind cate intersectii ascund si nici daca-s din beton ori din vata precum aievea le simt. daca as trai legata de ochii tai, mi-ar trebui o alta  realitate imaginara, o realitate imaginara secunda pe care sa mi-o pot imagina, croita copie a realitatii tale imaginare.

realitatea imaginara secunda ar trebui sa se suprapuna perfect peste realitatea mea imaginara nemaicreata. doar asta m-ar tine conectata la ochii tai. 

daca ti-ai alimenta viata la ochii mei, n-ai sti unde-i S, V sau E . iar N ar fi acolo unde mi se agata harta in cui. harta – locul geometric al tuturor paralelelor curbate intru uniune. cuiul -Steaua mea Polara…. 

daca ai trai legat de ochii mei, m-ai vedea exacerbat de colosala prin toate imaginatiile mele. iar eu sunt mica in afara acestor imaginatii. 

.. and you’ll put yourself into my skin  *

stelutele se interpreteaza ad litteram😉

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

