ceva e in neregula cu lumea?

August 22, 2007 la 4:07 pm | Postat in minimalisme, Ti s-a intamplat vreodata? | 6 comentarii

Cand toata lumea vorbeste la telefon

Cand nimeni nu aude

As putea fi singura

Dar nu sunt

Cand tastezi apasat

Cand neinchipuit straluceste soarele

Din spatele monitorului

e o fereastra acolo

ai spune

as spune ca ai scris

cu degetele mele pe stiloul meu mov

ai spune ca m-ai primit

as spune ca am simtit

soarele ghemotoc de superlative

lacrimez

prea multa lumina

ai putea crede

sau nu.

6 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. de cand te-ai apucat tu de poezie fara rima ? >:D< imi place ce ti-a iesit…si cred ca si tie😉

  2. de cand te-ai lasat prinsa in iluzia de poezie .. cate un vers sau mai multe..pe un rand .. 😉
    nu-mi place si nu-mi displace..dar stiu ca vreau sa respir..

  3. te-ai gandit vreodata sa scrii o poezie cu un singur vers? ;))

  4. pai e simplu
    suprima oricare n-1 versuri si obtii o poezie.. orice vers e poezie ..orice poezie e orice …😉

  5. …si ‘orice’ poate fi totul

  6. si nimic.. sau toate la un loc .. suma sau compuse sau,sau,sau,…- > +00
    mi-e dor de analiza!!😕


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

