schita pentru realitati

Aprilie 16, 2007 la 3:40 pm | Postat in Ti s-a intamplat vreodata? | 3 comentarii

img_1258.jpg

 lumea mea  este doar .. lumea…. dar rotita cu 270 de grade counterclockwise.

lumea mea sta cu adancul la suprafata nu din rebeliune ci fiindca astfel are un perpetuu acoperis deasupra capului.

apa din lumea mea curge in sus pana acolo unde copleseste ploaia.

pana acolo unde polarizeaza cu soarele si-l trage in jos prin atractia corpurilor-suflete antagonice.

este atunci cand soarele ma depolarizeaza de tot si absorb orice.

devin aselectiva.

si asa,aselectica,absorb tot si ingadui totului sa ma absoarba la randul lui cu totul.

lumea mea este o cutie de chibrituri plina cu iluzii-zgarie-nori.

incepe cu cine mi-a invartit-o intaia oara si continua cu cine-mi ramane in vartejul dimpotriva inertiei vascoase.

insa lumea mea nu se termina fiindca viseaza nu prin sine ci prin lumea lumii: lumea aceea verticala cu susul in sus.

sunt mandra de lumea mea rostogolita inapoia normalei cu 270 de respiratii.

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. mai ai doar 90 si gata. vezi, de asta e circulara lumea… deviat deviat, dar mai deviezi putin si ajungi la normal🙂

  2. :)) frumos
    dar daca o fi sa fie o sa incerc sa fie cu 91 .. o sa ma sfortez pentru inca un grad
    insa nu am sa ma opresc tocmai la 89 in niciun caz🙂

  3. 😀 asaaaaa


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

