ora de vizita

Aprilie 8, 2007 la 7:47 pm | Postat in poezie | 2 comentarii

In seara asta capul ca o lampa

Isi arde restul fumegos de gaz-

Si cineva a pus mana pe clampa,

Si cineva m-atinge pe obraz. 

In seara asta lunga,cineva

Tuseste-n mine,

scuipa si-si da duhul; Si nici macar n-as vrea sa fug-n-as vrea

s-ajung din nou cu manele vazduhul! 

Stau in odaie ca-ntr-un tren in care

Astept in geam sa crape-un peisaj; Si-mi tin in mana sufletul de soare-

Sarmanul pasaport pentru voiaj.

Ma doare linistea crescuta-n mine-

Ma doare intunericul crescut; Ca o mocirla-n care dorm pe vine

Bivolii negri de necunoscut. 

O umbra parca mi-a fugit din trup,

Si-n seara asta mi-I atat de bine; Ca parca-as vrea cu manele sa rup

Urzicile care-au crescut pe mine.

 

(Benjamin Fondane)

 

Am fost acolo cand s-a inclinat tavanul.

am fost acolo cand cerul a amenintat cu prabusirea si am fagaduit ca nu ma voi urni din loc caci astazi sunt discordanta cu cerul care cade..

astazi adorm catarata de aerul de dincolo de vazduh.

Si cand am fagaduit m-a trezit din vis scandalul stangaci al vantului..

era 10 AM..m-am dezlipit din ce era sa fiu.

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. dar ai fost acolo… ai stat acolo… Si asta poate fi totul!🙂

  2. mm…. da


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

