a Fi sau a nu Fi

Februarie 15, 2007 la 6:05 pm | Postat in Ti s-a intamplat vreodata? | 3 comentarii

Aici sunt eu.

In spatele tau.cu spatele la spatele tau.nu stiu sigur daca si tu esti in spatele meu cu spatele la spatele meu...

stand in spatele tau cu spatele la spatele tau. 

Sigur existam? 

Aici sunt eu.

In spatele tau.cu fata la ochii tai.

Acolo esti tu.In spatele meu.cu fata la ochii mei... ii vezi ca pe ai tai.Unde esti cu adevarat? 

Sigur nu suntem Unul?  

Si te-ai intors cu fata inspre mine fix in clipa cand am deschis ochii..In dimineata asta in care..

..era sa nu ne mai intalnim.

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sa nu te desparti de spatele meu caci fara spatele tau nu ti-as mai vedea fata cu ochii tai…in ziua in care ne intalniseram deja

  2. Parca sunt si eu pe acolo intr-un vis visat de la distanta. Suna cu multa speranta si incredere.

  3. 😀


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

