aparent o irealitate

Ianuarie 31, 2007 la 4:48 pm | Postat in Cand Cerul vrea sa ploua,ploua! | 3 comentarii

fereastra.jpg

 

Mi s-a intamplat de dimineata sa ma simt visata: consumata fara sa ma depun ofranda,asimilata fara sa devin mai dulce,inteleasa fara sa rostesc o vorba si fara sa ma inchipui in ochii nimanui.Mi s-a intamplat si strania impresie ca dimineata nu era de fapt dimineata si ca cerul noptii mai avea inca multe stele de aprins.noaptea fusese curmata de lumina,eu ma trezisem..sau nu?!m-am auzit rostita si strigata:”nu te trezi!asta-I deopotriva visul nostru si al tau.”am spus:”nu ma visati! va deformez realitatea.”….da.nu era visul meu in intregime visul acesta.m-am trezit de dimineata cu sentimentul de straina, stiindu-ma in viata altcuiva.a tuturor acelora care ma visasera.cu toti aceia cu care am impartit acelasi vis.De dimineata mi-am parasit viata,dibuind in vietile celorlalti motivul pentru care ma visasera.Am trait in vietile lor fiindca visul nu a fost numai al meu.Si nici viata nu este numai a mea.Acum le datorez o realitate,pe cea furata in vis, si un vis ….acela in care m-au visat.Si de unde si cum s-a intamplat astfel?De la dimineata.Si dimineata de la o fereastra.

Si totul de la o fereastra….

 

 

 

3 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Uau. M-a prins. M-a prins nu oricum, de aproape… ai fost mai clara decat de obicei🙂
    Da, viata nu e numai a mea. Nici macar viata proprie nu e numai a mea. Nu e surprinzator?

    Mi s-a intamplat sa fiu visat, dar nu cred ca a fost vreodata atat de revelator ca fereastra ta… ce crezi ca a avut ea atunci, in dimineata aceea?

  2. ce a avut fereastra mea in dimineata aceea..a avut cer alb si soare putin vizibil (asta e clar🙂 )….
    si a mai avut dorinta mea de a ma descifra in alte minti,in alte inimi..in alte taramuri-vise.
    cum deja visasem,ea a trebuit sa ma trezeasca ..pentru ca sa imi amintesc..doar asa puteam trai visul-fosta realitate ..in viata asta..
    ce bine ca nu ai ignorat fereastra mea!..:D
    ce-i drept,e ferestra unica..numai eu o am..altcineva nu.

  3. nu gasesc cuvinte potrivite pentru ce vreau sa spun, asa ca ma rezum la ceva simplu: ai grija de fereastra ta si bucura-te de ea!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

