pentru intaia oara….

Ianuarie 23, 2007 la 4:05 pm | Postat in Ti s-a intamplat vreodata? | 2 comentarii

Viata mi se scalda in coincidente ca-ntr-o baie de aburi insirate una cu alta pe firul subtire si delicat cum e panza de paianjen.coincidente insirate de catre Coincidenta matroana a tuturor coincidentelor intr-un mozaic cu valente de panza de paianjen.
Si tot Coincidenta desprinde cate o coincidenta desirand panza de paianjen (Paianjen care nu e eu) eliberand-o pe fiecare coincidenta din constrangerea atelor intregului.
O coincidenta ,si alta,amalgamate in sirul fara capat si asemanare al clipelor din mainile Paianjenului care nu e eu.
Daca Paianjenul e cine imi predetermina aditia secundelor la minute,atunci imi las noaptea sa-mi astupe ochii si sa mi-i dezvete de lumina si de vaz.
Asa imi las gandurile sa-mi zboare aleatoriu si neconditionat..sa se ciocneasca,sa se adune,sa se lipeasca, sa se despice in atatea spectre de lumina pura cate ochii mei n-ar recunoaste si sa confectioneze aliajul cel mai nepotrivit din cate exista pe care nicio mana nu l-a atinge si nicio gura nu I s-ar asterne….

Iar daca nu este asa,tot libere imi las gandurile,dar ca sa se deprinda cu zburatul….

 

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. lasi inevitabilul sa se intample impacata, foarte frumos… sa zburam cu totii… libertateeee!!!

  2. mmda…spre cer cu noi!pamantul e prea ingust..dar nu,picioarele atarna si aripile sunt nevazute..dar nu-i nimic..ne trimitem gandurile..reprezentantii nostri fideli.😀


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

