Azi nu…

Ianuarie 23, 2007 la 7:34 am | Postat in Ti s-a intamplat vreodata? | 2 comentarii

Nu e dimineata. E seara… desi nu stiu cand m-am trezit. Nu stiu cand a trecut azi… si totusi schimbarea e subita, si sublima in acelasi timp. M-am umplut de mine, de unde eram pierdut. De cate ori ai trecut prin asta?… Niciodata nu se invecheste (si niciodata e unul din cele mai puternice cuvinte, nu?) trecerea, transformarea. Ma simt cu totul altfel. Si, desi am mai trecut prin ea, nu am nici cea mai vaga idee cum ma voi simti de dimineata…
Ce inseamna sa treaca lumea pe langa tine… si sa o vezi si sa ti-o amintesti cu mai mult sens decat avea atunci. De ce amintirile au mai mult sens? Poate pentru ca ele apar de mai multe ori decat realitatea. Si uite-asa fiecare intamplare din viata noastra capata un sens, de cele mai multe ori dupa, poate chiar mult dupa. Cred ca nu trec prea multe zile fara sa mi se spuna „mai traieste si in afara, lasa lumea interioara”. Da. Am vazut atat de multe „promotii” despre cat de buna e lumea interioara incat m-am acomodat in ea, oare? Nu stiu raspunsul adevarat. Dar azi am trait in retrospectiva…

gewissen

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. dar tu stii ca lumea nu exista fara sa fie mai intai interioara

  2. da, asa e, pe de-o parte. dar nu exista nici fara exterior.


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

