visul din vis

iunie 23, 2008 la 5:01 pm | Publicat în minimalisme | Un comentariu

Motou: druim on !

Am crezut ca te-am visat.
Am simtit chiar varfurile degetelor tale atingandu-mi umarul.
Iti taiasei unghiile
Sa nu ma zgarii.
Eram imbracata intr-o lumina alba
Mai mult nu mai stiu.

Soarele orbitor,
calatoream pe o apa imensa
curentul imi crapa epiteliile
si toti pestii din lume mi se stransesera in talpi
nu mai stiam nimic
ca atunci cand dormi profund.

s-a aprins lumina
-un neon neurotic-
Imi crapa porii
-felul tau de a ma trezi-
Din ce loc si din care timp nu stiu

Apoi toate acele lucruri pe care le aiurezi
dupa ce te trezesti ca dintr-o coma dintr-un vis
Toate acele lucruri pe care nu le rostesti
Fiindca
Nu se stie de ce
Ori
Fiindca
Nu mai e nimeni

Druim on !

Un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ”si toti pestii din lume mi se stransesera in talpi”..frumos


Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.